maanantai 12. lokakuuta 2015

Next Stage


Moi oon Vimppu ja mun on pakko päästä yli mun perfektionismista joten pakotan itteni blogaamaan. Eikös olluki houkutteleva alustus tälle hommalle, anyways tervetuloa, toivottavasti nautitte lennosta. Kattellaan mihin suuntaan tää tästä lähtee, kestäkää mua ♥

Stalkkaamisesta kiinnostuneille alla lisää juttua ihanasta itsestäni.

Opiskelen semmosta hienoo juttua kun Degree in Media and Arts, ja oon kyllästyny miettiin tapoja joilla se kuuluis sijottaa suomenkieliseen lauseeseen. Muutenkin tutkinto on siis englanninkielinen, siellä on ihmisiä sekä Suomesta että ympäri Eurooppaa ja vähän kauempaakin. Siellä on oikein mukavaa. Joka tapauksessa, se että opiskelen englanniksi varmasti vaan lisää mun kielellisen ulosannin epäselvyyttä. Sori. Oon päättänyt, että en kuitenkaan välitä pienistä epämuodostumista tms tässä blogissa, kun oon huomannu et mainitsemani perfektionismin vuoksi jos yritän kirjottaa mitä tahansa liian paljon miettien en kestä niitä julkaistuina enää parin päivän päästä. Ja eikä siinä mitään jos tää tapa ei ärsyttäis mua, mutta se todellakin ärsyttää ja haluan kitkee sen. Livenä koen kuitenkin olevani tosi avoin ja aika rempseäkin, samoin Twitterissä, niin en ymmärrä mikä ongelma mulla on pidempien julkasujen kanssa.

Eli koulussa me tehdään taidejuttuja. Tuutte varmasti kuulemaan niistä vielä. Vapaa-aikani täytöksi olen löytänyt sellaisen kivan harrastuksen kuin animetapahtumissa käyminen, niiden järjestäminen, analysoiminen ja arvosteleminen. Teen osaa näistä vielä lähinnä yksin huoneeni nurkissa, mutta ehkä siihenkin tulee muutos. Vihaan termiä animetapahtuma, mutta käytin sitä silti. Minähän järjestän aasialaisen populaarikulttuurin tapahtumia.
Tämä kaikki on ihan alun alkaen peräisin jostakin Rumiko Takahashin mangasta, mutta täysin oman alueeni löysin pari vuotta myöhemmin japanilaisista idoleista ynnä muusta musiikista. Voi pojat, ja siitähän minä pidän. Tällä hetkellä parasta on Oda Sakura, Shuta Sueyoshi ja 80- ja 90-lukujen synthpop-jutut. Ja Charisma.com. Ja Kobushi Factory.

Edellisiin liittyen maailman paras ja söpöin tanssiryhmä on ヒトデ☆アーミー!

Siinäpä about kaikki asiat, jotka määrittää mun minuuttani. En tiä yhtään, mistä tuun blogamaan, mutta tykkään aika paljon omasta naamastani ja jutuista joita teen, joten itsekeskeisyyttä halveksuville suosittelen ovea. No ei nyt mut oikeesti, mistä tulee termi "personal blog"? Sellanen tästä varmaan tulee.

TL;DR: Ei kannata lukee mun blogia jos ei tykkää mun naamasta. 

Näkkyillään taas!  .+:。ヽ/❀o ل͜ o\ノ.+゚*。:゚+

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hi sweetie! A comment is always welcome ✿( ´ ⌣ ` )✿